امـروز مــــن...

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

صبـــــح بهــم پیـــــام میده کـــه یــــه هـدیـه واسـت دارم کـــه الـان نمیگمش

هـــر چـــی اصـــرار مـیکنم نمیگـه

منــم مشغـــول درسـم میشـم تــا ظهـر...بعــــدشم کـه اونقـدر همه چیـز

رو دور تـــند بـــود و بـدو بـدو دنبــال کــارا بــــودم کــه همـــه چیـــز از ذهنـم پــــرید

یـــــادم می افتــــه که هنوز تخـــم مرغ رنگــــ نکردم...سفره رو نچــــیدم..

اتــــاقم شدید بـــه بـــازار شــــام شباهت پیدا کـــــرده...

غــــرغــــرکنـــان میرم همـه رو انجـــام میدم...

میـــزو کــــه میچینم چـــن تـــا عکس میگیرم چــون بــــه آقـــــای عشق قــول دادم

بـــه ســآعت نگـــاه میکنم فقط 5 دقیقــــه وقت مونـــده سریع بهش پـیــــام میدم و سـال نـو

رو تبـــریک میــــگم...قـــــرآن بــــه دست میشینم ســر سفـــره...

نمـــیدونم چــی میشه یه حس خاصی پیــدا میکنم...یـــه حس به سفیـــدی نــور میریزه

تو وجودم آرومم ولــــی نـــآخواستــــه اشکـــ میریزم...حس میکنم نگـــاه خـــدا به منه

مــامانم اشکــامو میبینه و اشکـ اونم جــاری میشه

نمیدونم اشکم از خوشحـــالی تموم شدن این ساله یا از نــاراحتیِ

کســـایی که دیگه بینمون نیستن...

یـــآفــــاطمه گویـــان ســــال نــــو میشه ...

صداشو که از پشت تلفن میشنوم گریم قطع میشه

نـــاخودآگـــاه میخندم...اونم میخنده..ارومم حس خوبی دارم

بهم میگـــه یــادته گفتم شب یه چیزی رو بهت میگم

آدرس یــــه وبــو بهم میده وقتی میرم تو وبلاگ

زبونم بند میـــاد تمومشو واسه من نوشته

ولـــــی چطوری؟اونکــــه نتش قطع بــــود

ســــرشـار از یــــه حس شیرینم...اینکه یه آقایی دارم که فقط شــادیم واسش مهمه

بعـــــــدا نوشــــت:

جواب اقایی انا خانوم:

الهی فدای تو خانوم گلم بشم  عزیز دلم 

زندگی تو برا من از همه چیز مهم تره   فداتشم الهی

ایشالا  که امسال سال خوبی کنار من داشته باشی  ومنم  کنار تو

ولی برا من هر روز عیده کنار تو

فرشته ی منی  بدون تو یه روز هم نمیخام زنده باشم  تو وجودمی  فدای اون اشکات بشم بوسه

امسال خیلی چیزا برات در نظر گرفتم  عزیز دلم

برای همه سال  خوبی را ارزو میکنم

+خـــــدایــــا شُکــــــرتــــ...عـــاجــزم در بــــرابر این همه خوبیت



نظرات شما عزیزان:

MO$TAFA
ساعت15:07---2 فروردين 1393
الهی فدای خانوم گلم بشم همه کسمی اناهیدم من که جز تو کسیا ندارم تو همه وجودمی زندگی برا تو

ترلان
ساعت15:49---1 فروردين 1393


ایشالله همیشه شادو سر حال باشی فداتشم

خوشبخت بشی
پاسخ:مرسی عزیزم همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 29 / 12 / 139210:51 PM shiNy GiRl |